جدول ساز، آواز و ارکستر بهمن ۱۴۰۲

دانشجویان کاردانی و کارشناسی رشته های موسیقی و آواز که یکی از دروس ساز، آواز یا ارکسترکلاسیک را در انتخاب واحد خود دارند، و طبق جدول ساز و آواز ترم بهمن ۱۴۰۲ در کلاس خود شرکت کرده اند برای ثبت در لیست امتحانی یا موجه کردن غیبت خود فرم ذیل را تکمیل نمایند. توجه فرمائید در صورت عدم ثبت فرم، نام شما در لیست امتحانی استاد نبوده و در صورت عدم ثبت درخواست غیبت، غیبت شما در کلاس ساز غیرموجه خواهد بود.

 

‼️ مسئولیت مشکلات ناشی از عدم توجه به این موضوع بر عهده دانشجو می باشد ‼️

دروس مندرج در انتخاب واحد که باید برای هر کدام از آن ها در کلاس ساز و آواز شرکت کرد :

پیانوهای عمومی : ۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵ – ۶ – ۷ – ۸ و جبرانی

سازهای کلاسیک : ۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵ – ۶ – ۷ – ۸ و جبرانی

آموزش خصوصی ساز : بادی – پیانو – زهی – کوبه ای

سازهای ایرانی : ۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵ – ۶ – ۷ – ۸

آوازهای ایرانی : ۱ – ۲ – ۳ – ۴ – سه گاه – چهارگاه – نوا، راست، پنجگاه – همایون، اصفهان و جبرانی

آواز تلفیقی : ماهور، راست، پنجگاه – همایون و متعلقات – شور و متعلقات

ساز : (۱) ، (۲) ، (۳) 

ارکسترهای کلاسیک : ۱ – ۲ – ۳ – ۴

 

نکات مربوط به دروس ساز، آواز و ارکستر : 

  1. در اولین مورد به این نکته توجه کنید که دروس ساز، اواز و ارکسترکلاسیک طبق برنامه ای که در جدول ساز اعلام شده است برگزار شده و دانشجویان در ابتدای ترم بر حسب ساز و مدرس ترم قبل خود وارد کلاس مورد نظر می شوند. بنابراین به نام مدرس و زمان برگزاری کلاس ساز، اواز و ارکستر کلاسیک در سامانه هم آوا توجه ننمائید. 

  2. سازهایی مثل پیانو، گیتار کلاسیک و الکتریک، عود، تار، سه تار، سنتور، دف ، تنبک، کاخن، کنگا، درامز، کمانچه، قانون، نی، فلوت، کلارینت، ترمپت، ترمبون، ویولن، ویولنسل، آلتو، کنترباس در جدول سازها برایشان مدرس معرفی شده است. بنابراین برای هیچ کدام از سازهایی که در جدول سازهای ترم برای آن ها مدرس اعلام شده است _به هیچ عنوان_ شرکت در کلاس مدرس بیرونی ملاک نمره دهی نخواهد بود‼️ 

  3. توجه داشته باشید که درس ارکسترکلاسیک را بر حسب ساز تخصصی خود شرکت نمائید . اگر ساز تخصصی شما پیانو هست باید با مدرس ارکستر پیانو، اگر ساز تخصصی شما گیتار هست با مدرس ارکستر گیتار، اگر ساز تخصصی شما زهی هست با مدرس ارکستر زهی و اگر ساز تخصصی شما بادی هست با مدرس ارکستر بادی در کلاس شرکت بفرمائید. 

  4. دانشجویانی که مدرس ترم قبل ایشان در جدول ساز و آواز ترم بهمن وجود ندارد می توانند درس ترم جاری خود را با مدرسین دیگر ارائه شده در جدول شرکت نمایند اما این امر منوط به هماهنگی با استاد جدید و تائید ایشان برای ادامه شرکت در جلسات می باشد. 

  5. دقت نمائید در صورتی که مدرس ترم گذشته شما در ترم جاری درس را ارائه داده است به هیچ عنوان اجازه تغییر مدرس خود را برای ترم جاری نخواهید داشت و تخطی از این موضوع منجر به حذف درس ساز ، آواز یا ارکستر شما در ترم جاری خواهد شد. 

  6.  برای هرکدام از دروس ساز، آواز و ارکستری که در ترم جاری اخذ نموده اید باید به صورت جداگانه فرم ثبت مدرس تکمیل گردد.

    مهلت ثبت ساز به اتمام رسیده است به آموزش مراجعه بفرمائید !